Pressat på ordentligt på gymet...

Inget superpass idag på gymet heller... Bänkpressen kändes faktiskt väldigt bra vilket var kul. Jag kunde pressa på och sega upp stången några reps extra, med hjälp på sista... Väldigt bra! Sämst, och lite läskigt, var bröstpressen. På andra setet så gjorde det jätteont i handleden helt plötsligt. Testade några gånger och med lättare ikt men det blev likadant... Så istället virade jag på mig min pojkväns wrist wraps så stenhårt och då kändes ingenting. Fick grymt stöd ju! Kan nog ta och testa de fler gånger när jag känner mig ostadig. Själva bröstträningen kändes i alla fall rätt bra, trots handleden. Även armträningen kändes bra. Fick bra kontakt i både hantelcurlen och scottcurlen... triceps kändes också bra... När jag tänker efter så var det nog ett rätt bra pass ändå! =)

Motion: Styrketräning Bröst & Armar: 4 x bänkpress 50 kg, 3 x sned hantelpress 16 kg, 3 x hantelcurl 13 kg, 3 x bröstpress 50 kg drop, 4 x pushdowns 25-20-20-20 kg, 3 x scottcurl 23 kg, 3 x rep över huvudet

Kommentarer
Postat av: Petra

Bra tryck!



Härligt jobbat i bänken! Träningsvärk imorgon kanske? ;-)

2011-01-12 @ 22:38:25
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell
Postat av: Sandra

Jag bruka kunna få ont i handlederna av bänkpress, kanske var från det? Bra jobbat iallafall!! Ska bli roligt att följa din diet.

2011-01-13 @ 09:29:41
URL: http://sandrawest.blogspot.com
Postat av: Johanna

Petra: lite träningsvärk blev det allt...

Sandra: ja, men i den övningen kändes det bra... men jag hoppas attd et bara var nått tillfälligt...

2011-01-15 @ 21:44:41
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0