Ridning på lördagar hädanefter

Lördagar är min nya riddag. Tidigare ar det onsdagar men i och med att jag inte kan rida p dagen längreoch hästens ägare inte vill att jag han ska ridas ut när det är mörkt så har det blivit flyttat, i alla fall fram tills det är ljusare ute igen. Idag blev det en runda i regnet (tyvärr) men höll man farten uppe så märktes det inte så mycket. Det ar bra temperatur och bra underlag ute och hästen gick bra. Blev en ganska lång sväng med väldigt mycket galopp.

Annars är idag en vilodag för min del. Inget gym och ingen cardio. Imorn blir det nån sorts cardio på gymet i alla fall. Btw så har jag grym träningsvärk i benen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag passar på att säga hej när jag ändå är här och vill samtidigt tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se.

Där kan du se mina tavlor, foton, modekollage m.m. Dessutom kan du just nu delta i min senaste tävling.

Lycka till och ha en trevlig dag!

2011-01-09 @ 11:23:23
URL: http://wordsbyme.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0