Styrketräningen avklarad för veckan

Då var alla veckans styrketräningspass avklarade igen. Här går det undan. Imorn börjar vi nämligen renovera sovrummet så jag kommer inte hinna med någon mer träning så det var lika bra att få det översökat med. Det gick i alla fall ganska så bra. Det kändes rätt bra i benen i benpressen, men bäst av allt var den horisontella benpressen som jag körde direkt efter. Jag höjde vikten ett snäpp från förra gången och det tog riktgt bra. Jag var alldeles skakis när jag tryckte upp de sista repsen. Skönt! Även bensparken kändes bra. Ett väldigt bra pass för framsida lår! På baksidan brukar jag vanligtvis börja med liggande lårcurl men idag fick jag ändra och köra sittande först för den liggande var upptagen mest hela tiden. Sittande lårcurl känns som en bättre andraövning än första men jag fick grymt bra kontakt i den liggande sen efter att ha kört en bakside-övning innan så det kändes bra. Bra pass!

Motion: Styrketräning Ben: 5 x benpress 200-240-240-240-200 kg, 3 x horisontell benpress 70-79-79 kg, 3 x stående vadpress 124-124-106 kg, 3 x benspark 45 kg, 3 x sittande lårcurl 45 kg, 3 x liggande lårcurl 45 kg

Kommentarer
Postat av: Annoula

Tycker att du verkar grymt taggad!

Heja! Heja!

2011-01-21 @ 14:33:35
URL: http://www.annoula.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0