Utvärdering av casein-proteinpulver

Eftersom det casein-pulver somag köpte för några veckor sen redan tagit slut så var det dax att köpa nytt i fredags. Knepigt nog har jag börjat gilla smaken på det gamla så jag tog en 2 kgs-bytta av det också, men eftersom Fairings Slow Protein äntligen hade kommit in så passade jag på att köpa det. Vanilla Ice Cream låter ju sjukt gott! Försökte mig på att blanda det som jag gör med Body Science-caseinet men det var ingen hit. Blev ingen pudding där inte... iof är det bra för då går ju hela processen lite snabbare... proteinet smakade dessutom gott. Smakar precis som smält glass fast i betydligt luftigare konsistens. Det var väldigt sött så jag vill nog inte dricka det varje dag, men att variera mig med är det jättebra. I like it!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag dricker också vanilla ice cream. Tycker den är jättegod, som milkshake om blandad med minimjölk. Kan nästan längta efter en sådan ibland! :)

2011-01-24 @ 14:11:06
URL: http://stayfittn.blogspot.com/
Postat av: Malin

Vilka otroligt awesome armar du har! Hur får man sådana, tihi? Jag har blivit riktigt stark efter 2 år men mina biceps vill inte visa sig i alla fall. Ha det bra! :)

2011-01-24 @ 19:46:41
URL: http://malinbs.wordpress.com/
Postat av: Johanna

Therese: Jag tycker konsistensen är lite sådär.

Malin: Tack! =) Träna kontinuerligt, lyft tyngt och vänta några år så ska du nog se att det kommer.

2011-01-25 @ 07:25:20
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0