Utvärdering av casein-proteinpulver

Förra veckan stack jag glad i hågen ner till MM sports för att köpa caseinpulver... Det ingår nämligen i min diet just nu som kvällsmål. Det är första gången nånsin som jag tar det som tillskott men har funderat på det ett tag. Förväntningarna var höööga eftersom jag verkligen gillar deras vanliga protein men jag kan säga att de inte uppfylldes. Fyyyy, det är knappt att jag har smakat på nått äckligare någonsin. I smaken mintchoklad får man först en god mintsmak på första tuggan (det blir ju till pudding) men sen avtar den och det smakar bara ingenting. Smaken av ingenting blir baka äckligare och äckligare och första gången höll jag knappt på att få i mig det utan att spy... Som tur at så går det lättare och lättare men det är absolut inte gott... Annan effekt kan jag inte uttala mig om iom att jag bara ätit den i en vecka... kan bara säga att kvällsmålet är inget jag ser fram emot längre... men i ska det varje kväll ändå...

Kommentarer
Postat av: Emma s

Ush då, inget man vill satsa på att prova på just nu då x)

2011-01-13 @ 12:34:31
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Albin

Jag tycker det är riktigt gott, speciellt almond chokladsmaken...men men.

Det jag funderar på är varför du inte byter ut det till exempelvis Kesella+Funlight?

2011-03-12 @ 20:49:24
URL: http://www.metrobloggen.se/albingymmar

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0