Axlar & Mage...

Suprise, riktigt bra träningspass idag igen... Det går alltid bra nu. Jag har kommit in i ett bra flow. Egentligen var det väl inget märkvärdigt med passet idag... ett helt vanligt axel- och magpass, men känslan var ändå väldigt bra hela passet igenom. Jag känner mig ju väldigt kraftlös, som att jag inte kan trycka på, i arnoldpressen. Jag tror att det är för att man går nedanför någon sorts brytpunkt. Trots att jag inte känner mig stark i den så tar den hur bra som helst. Jag blir väldigt slut och axlarna skriker efter nåd, precis som det ska vara. I flyes-övningarna (åt sidan och framåt) så fick jag bättre kontakt än vanligt. Kändes som att jag kunde köra ännu mer kontrollerat och det tog riktigt bra, särskilt sidolyften. Riktigt härligt. Jag gillar ju att träna axlar och det är så himla skönt när man blir totalslut där. Även magträningen gick bra. Det sved rejält i varje övning, varje set. Får hoppas på att det är finfina magmuskler som gömmer sig därunder när fettet väl försvinner. =) Nöjd, som vanligt nu för tiden. Nu har jag precis ätit middag och sitta och hoppas att musklerna växer.

Motion: Styrketräning Axlar & Mage: 3 x arnoldpress 15 kg, 3 x sidolyft med hantlar 10 kg, 3 x framåtlyft med hantel 10 kg, 3 x stående skivstångspress 24,5 kg, 3 x baksideflyes i CC, 3 x situps på boll, 3 x magmaskin 40 kg, 3 x benlyft

Kommentarer
Postat av: Annelise

HaHaHa; härligt jobbat!!! Du kommer att se fantastiska muskelformar, det är vad du kommer att få se; och du förresten; det har du dessutom redan ser jag!!!:):):)

2011-07-12 @ 21:32:09
URL: http://anneliseaf.blogspot.com
Postat av: emma s

Hihi, tror dom växer så det knakar ;D

2011-07-13 @ 11:14:36
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0