Jag känner mig död på riktigt...

OMG! jag har nog kört det jobbigaste träningspasset ever idag. Kände mig totalt otränad, svettades som en gris (blev till och med så varm att jag fick värmeblåsor över hela kroppen typ) och var konstant tokanfådd. Det var helt galet jobbigt men det förstod jag redan när jag läste upplägget i söndags. Dock var det riktigt roligt att ta ut sig så mycket också och jag tycker faktiskt att det gick riktigt bra.

Var ordentligt trött bara efter uppvärmningen som idag var 10 min på motionscykeln. Sen var det utfallsgång i gruppträningssalen som gällde. Blev så flåsig och trött att jag la mig raklång mellan seten. Haha! Frontböjen har jag ju oroat mig lite för. Gjorde ju ordentligt ont i axlarna när jag testade i söndags, men idag måste jag ha hittat rätt läge för det gick bra. Djupa och fina! Nästa vecka testar vi med 10 kg till på stången. Sen fick övningarna byta plats lite eftersom benpressen var upptagen... tur var nog det, annars hade jag nog dött på riktigt. Knäböj supersetat med upphopp var en annan riktig mördarkombination. 15 st upphopp låter kanske inte så mycket, men direkt efter knäböjen var de en riktig död. Svidade ben, flåsandes som jag vet inte vad... men jag gjorde 15 st även om tekniken blev sämre och sämre på dem. Så sjukt jobbigt! Såååå bra pass! Jag fruktar(/längtar) redan inför nästa tisdag då det är dax för samma pass igen! Hihihihihihi... =S

Motion: Styrketräning Framsida ben och vader: 10 min cykel, 3 x utfallsgång med hantlar á 18 kg, 3 x frontböj 40 kg, 3 x stående vadpress 142-142-124 kg, 3 x benpress 160 kg, 3 x knäböj 60 kg i superset med 15 st upphopp, 3 x vadpress med böjda ben i benpressen 140 kg + 6 negativa

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja det låter som ett riktigt mördarpass ;) gött



Har själv kört knäböj supersettat med upphopp en gång och det är DÖDEN typ ;)

2011-07-26 @ 15:37:13
URL: http://fitnessmorsan.blogspot.com
Postat av: Matilda

Det lät verkligen som ett jobbigt och roligt pass :)

2011-07-27 @ 08:23:40
URL: http://matildastraningsblogg.blogspot.com/
Postat av: Annelise

HeHe:) Grymt bra jobbat tjejen!!!:)

2011-07-27 @ 19:20:25
URL: http://anneliseaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0