Rygg & Triceps

ååå vad roligt det är att träna just nu. Jag riktigt längtar till varje pass och det går bra hela tiden dessutom! Hääääärligt! idag var det rygg och triceps. Ny maxvikt på gymågen idag också 75,9 kg med kläder, skor och en himla massa vätska (pepsi max, Pwo, kreatin-drink) i kroppen. Inte lätt att göra chins då, inte dips heller för den delen, men det gick rätt bra ändå. Chinsen kändes sjkt tunga, både när jag försökte själv och när jag körde med hjälp. men men, det tog nog bra i alla fall. Gjorde det inte det så tog jag nog igen det i latsdragen. De gick väääldigt bra. Tunga och bra! Där måste ju mina muskler ha dubblats, minst, så bra kändes det! =) Själva roddövningarna kändes lite så där. Fick inte så jättebra kontakt som jag hade velat ha... men men... De tog ändå ganska okej. För triceps ar det dipsen och liggande tricepsextension/frenchpress som var grymmast. Dipsen kunde jag ressa ut en extra i jämfört med förra gången, den tunga kroppsvikten till trots. Kändes bra... och riktigt döda blev tricepsarna i liggande tricepspressen/frenchpress/scullcrushern. Hääääärlig!

Motion: Styrketräning Rygg & Triceps: 3 x chins med hjälp, 3 x rodd med stång 47 kg, 3 x smala latsdrag 67 kg, 3 x kickbacks 8 kg, 3 x skivstångsrodd 50 kg, 3 x dips 16-10-6, 3 x liggande tricepsextension 29,5 kg, 3 x ryggresningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0