Väldigt bra axel- och magpass

Efter att ha varit trött, seg och haft ont i huvudet hela dagen så piggnade jag äntligen till efter en tupplur på eftermiddagen och kunde pallra mig iväg på ett gympass. Tur det för det blev ett riktigt bra sånt. Fick sån sjuuuk kontakt och pump. Mina stackars axlar smärtade som bara den! Precis så som jag vill att de ska göra när det går riktigt bra!

Trodde att jag skulle känna mig svag idag i och med att jag varit lite krassig på sistonde och även idag, men icke. Det kändes riktigt bra. Körde med samma vikter som vanligt så inget revolutionerande på den fronten, men som jag nämnde så fick jag sån otroligt bra kontakt och mest av allt sån otrolig pump. Tycker nog faktiskt att jag kanske kunde pressa på nån extra repetition här och där. Både axelträningen och magträningen kändes bra s¨jag är verkligen glad att jag gick till gymmet idag. Hade lite funderingar på att skippa det idag med i och med att jag kände mig lite krasslig. Sen tror jag faktiskt att kreatinet gör ganska bra verkan i och med att jag kan pressa på nån extra repetition. Jag har gått upp ca 2 kg sen jag började och tror faktiskt att det satt sig i musklerna fick tycker jag ser biffigare ut än vanligt nu senaste dagarna, sen i söndags. Häääärligt med kvalitetskilon (kanske inte bara)!

Motion: Styrketräning Axlar & Mage: 4 x arnoldpress 15 kg, 3 x sidolyft med hantlar 10 kg, 3 x framåtlyft med hantlar 10 kg, 3 x stående skivstångspress bakom nacken 24,5-27-27 kg, 3 x baksidelfyes i CC, 3 x situps på boll 3 x magmaskin 40 kg, 3 x benlyft

Kommentarer
Postat av: Annelise

MEN; du!!! Extrem starkt av dig få till ett sån kanonpass!!! det är bara att säga grattis, så nu gör jag det; Gratt`la Johanna, yber-duktigt kämpat!!!

2011-07-06 @ 20:44:04
URL: http://anneliseaf.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Annelise: haha, tack så mycket! Det kändes bra! =)

2011-07-06 @ 22:02:25
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Madde

Bra kämpat!! Älskar att köra axlar dock får jag sällan trä ingsvörk i dom men jäklar vad skönt det känns r man får ordentligt med kontakt o pump till max!! Bra jobbat!!

2011-07-07 @ 18:15:22
URL: http://madeleneyourstone.shapemeup.se
Postat av: Johanna

Madde: Jag får inte heller träningsvärk där särskilt ofta, men lika kul ändå! =)

2011-07-08 @ 08:14:05
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0