Bröst och Biceps...

Riktigt bra träning idag! Jag var väldigt sugen på att träna också dessutom i och med att jag hade vilodag igår. En väldigt tråkig vilodag dessutom. Det kändes bara tomt. Men idag var jag laddad och hade ett riktigt roligt och bra pass framför mig!

Det var bara platta bröstövningar idag. I vanliga fall har jag i alla fall en sned bröstövning med i mina bröstpass så det kändes lite ovanligt. Jag tror faktiskt inte att jag kört varken hantelflyes eller hantelpress på rak bänk innan. Bra att börja nu då med andra ord! =) Hantelflyes har jag kört extremt lite av över huvudtaget men det var en riktigt bra övning. Bra stretch i muskeln och det kändes som att det tog bra. Jag gillar den! Alla bröstövningar gick faktiskt bra. Hantelpressen gick bättre på rak bänk än sned, även fastän jag var väääääldigt ostadig i första setet. Bicepstrningen gick också bra. Det kändes lite påfrestande för handlederna att köra två stångcurlar efter varandra men det gick bra ändå. Fick fin kontakt med biceps! Jag är riktigt nöjd med passet!

Motion: styrketräning Bröst & Biceps: 3 x bänkpress 55-55-50 kg, 3 x hantelflyes 8-9-10 kg, 3 x hantelpress 18 kg, 3 x flyes i CC, 3 x skivstångscurl 27 kg, 3 x scottcurl 23 kg, 3 x hantelcurl 13-12-11 kg

Kommentarer
Postat av: emma s

Nu är biljetterna bokade till den 2 juli! Kommer på fredagen den 1:a kl 21.30 =)

2011-06-17 @ 09:54:54
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Johanna

Emma: Du är mycket välkommen! =)

2011-06-17 @ 10:39:36
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0