Gästträning på Golds Gym i Östersund

Idag var det dax för gästträning för min och min pojkvän på Golds Gym i Östersund... Gymmet var rätt välfyllt för att vara en klämdag med riktigt semesterkänsla... trevligt värre. Vi fick med oss min barndomsvän som flitigt besöker gymmet, dock är hon mer bekant med gruppträningssalen än gymmet så vi hittade nästan bättre än henne... =) Hon och jag körde tillsammans och John var med oss på några övningar. Riktigt roligt var det. Dessutom mixade vi till det på ett sätt som jag nästan aldrig tränar... för det första kör jag aldrig rygg och axlar på samma pass... och sen kör jag sällan varannan övning. Oftast kör jag klart en muskelgrupp innan jag börjar på nästa... Men det var roligt med omväxling.

Jag ska väl inte säga att det var mitt livs bästa pass men det var helt klart bra. Latsdragen kändes bra, hantelpressen fick jag bra kontakt i mot slutet, rodden fick jag lite kramp i vänsterhanden men hann ändå bli rätt slut, sidolyften är alltid bra.. alltid... T-barrodden kändes som bara den och sen mosade vi totaltlsut på axlarna genom att superseta sidolyft i cablecrossen med framåtlyft med hantlar, behöver jag ens kommentera hur slut man blir av det? Min vän ville gärna köra lite mage också så vi avlsutade med det... och diverse provdragningar och test av olika maskiner. Ett roligt och bra pass och mycket trevligt sällskap!

Imorn så ska jag faktiskt rida lite. Jag och mamma ska rida ut tillsammans... Jag ska rida hennes lilla bäbis, 3-åringen. Ska bli roligt... Sen ska jag kanske springa med brorsan, eller prova på nån gruppträning när idrottsförningen har prova på-dag för att fira 90 år... Vi får se hur det hela slutar! =)

Motion: Styrketräning Rygg & Axlar: 4 x latsdrag, 4 x hantelpress, 3 x rodd, 4 x sidolyft med hantlar, 3 x t-barrodd, 3 x sidolyft i CC i superset med 3 x framåtlyft med hantlar, 2 x hjulet, 3 x situps + en hel del latjo-träning

Kommentarer
Postat av: Maria

Hmm... trodde jag hade koll på gymmet, men uppenbarligen inte :) vad är "hjulet"?

2011-06-04 @ 12:18:38
URL: http://halsokick.blogg.se/
Postat av: emma s

Önskas: Nytt inlägg! Vill bland annat veta mer om alla smaskiga efterrätter ni bakat :D

2011-06-05 @ 19:54:38
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0