Hur ska man hinna med allt gott?

Igår efter lunch hoppade vi in i bilen och åkte de 10 timmarna norrut mot min föräldrar och byn där jag växt upp för att fira kristi himmelfärds, eller egentligen mest för att umgås och ta det lugnt... Lugnt kan man verkligen säga att vi har tagit det... Både jag och John har varit totalt utslagna och supertrötta så vi har mest vilat eller sovit hela dagen idag... tills nyss då i faktiskt gjorde nått vettigt... I dubbel bemärkelse. Vi har bakat. John har gjort "vår" chokladfudgetårta och jag har bakat en kolatårta som jag blev bjuden på på mitt jobb i början av min diet förut och har suktat efter sen dess. Båda är GUDOMLIGT GODA och jag kan varmt rekommendera dem till alla som vill göra nått gott!

Det här verkar bli en riktig gödningsresa... Från godiset och kebaben på resan upp till all god mat vi ska äta. Vi har dessutom pratat om alla efterrätter vi ska göra och det verkar inte ens finnas dagar till alla... Imorn ska vi i alla fall träna på gym inne i Östersund. Sen kanske det blir nått pass på bygymmet också. Och jag är sugen på att testa springa lite, men vi får se... Nu väntar jag på maten... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0