Lyckad träning...

Idag körde jag lite allt möjligt för på måndag så börjar jag ett nytt träningsschema... Idag blev det en mix av rygg, bröst och axlar och det kändes som att det gick riktigt bra! Det var kul också. Kändes väldigt ovant att köra så blandat. Det blev varken särskilt tungt eller många övningar per muskel men kändes som att det tog riktigt bra. jag hade bra fart i passet och hann med mycket. Testade även på knäböj och kände lite på en annan övning som jag ska börja med nästa vecka. Roligt och bra pass!!!

Nu åker jag ner till de småländska skognarna på 50-årsfest. Skoj, skoj hemskt mycket skoj!

Motion: Styrketräning Mix: 4 x latsdrag 47 kg i superset med 3 x pushdowns med raka armar 15 kg, 4 x militärpress i smithmaskinen 36-36-31 kg, 4 x flyes i CC, 4 x sidolyft i CC i superset med 3 x framåtlyft med skivstång 9,5 kg, 3 x rodd 40 kg, 3 x knäböj 40 kg, 3 x hantelrodd 16 kg, 3 x hantelpress 11 kg,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0