Nya favoritpasset kanske?

Det fick bli bröst ändå idag. Varken jag eller min pojkvän kände oss särskilt trötta i axlarna efter gårdagens pass och jag var mest sugen på att träna bröst idag. Jag har börjat tycka att det är jättekul nu nämligen. För inte så länge sen tyckte jag mest att det var ett nödvändigt ont. Sen så tycker jag att mitt bröstpass jag kör nu är så bra sammansatt så då är det extra kul. Det gick riktigt bra också. Jag kände mig stark i bänkpressen så nästa gång ska jag nog testa att köra på 57,5 kg istället om jag känner mig pigg (men det borde jag göra). Hantelflyesen gillar jag mer för varje gång. De tar så väldigt bra känns det som. Hantelpressen är jag väldigt ostadig i. Det tar ett tag innan jag hittar balansen. Nu kör jag ju på plan bänk och då är jag faktiskt ostadigare än på lutande, men egentligen tror jag det beror på att jag nästan aldrig kört det på plan bänk innan utan bara på lutande. Till sista setet brukar det dock ordna upp sig något. Riktigt bra bröstträning idag! Riktigt bra bicepsträning också! I'm lovin it! Tre tunga bicepsövningar som alla gick bra. Sämst gick kanske hantelcurlen för då kände jag mig redan som bortdomnad i mina små muskler, men de var bra de också. Jag var ganska stark i båda stångcurlsen men sen var jag slut så jag fick köra ganska lätt på hantlarna. Mycket bra träning i alla fall! =)

Motion: Styrketräning Bröst & Biceps: 3 x bänkpress 55 kg, 3 x hantelflyes 9 kg, 3 x hantelpress 18-19-19 kg, 3 x flyes i CC, 3 x skivstångscurl 29,5-29,5-27 kg, 3 x scottcurl 25,5-25,5-23 kg, 3 x hantelcurl 13-12-12 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0