Totalmosade armar...

Cupcakesen verkade ge bra effekt för jag fick faktiskt till ett grymt träningspass... Fokuserade på att köra superstrikt och det verkade ge resultat. Jag fick superbra kontakt och kände mig helt slut redan efter första övningen i både bicepsträningen och tricepsträningen. Fick ändå till det riktigt bra med de andra bicepsövningarna. Alla tog som bara den och det kändes riktigt bra. I triceps la jag in dips för det ska jag börja köra nu framöver. Vanigtvis när jag kör dips (som första övning då) så brukar jag börja nånstans mellan 15-20 reps, men nu blev det 6 st skaaaaakiga repetitioner i varje set. Blev verkligen totalt slut efter första övningen. Där måste det bli bättring men jag antar att det kanske inte var helt optimalt att ha en väldig träningsvärk i bröst och lite i axlarna heller! =) Avslutade passet med att superseta en lätt övning för både biceps och triceps. Tog 14,5 kg-stången och använde till båda övningarna. Bra avslutning på ett väldigt bra pass!

Efter träningen hade jag tänkt köpa lite jordgubbar fårn ståndet som är precis utanför gymmet som jag kunde ha och smaska på nu under kvällen... men det var slut(?!?!?!)... trååååkigt... så då blev det inget alls. Nytt försök imorn! =)

Motion: Styrketräning Armar: 3 x hantelcurl 13 kg, 3 x skivstångscurl 24,5 kg, 3 x bamsecurl, 3 x pushdowns 25-20-20 kg, 3 x dips, 3 x rep över huvudet, 3 x 21:an i superset med 3 x treicesextension över huvudet 14,5 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0