Träningsvärken kommer krypande...

Det är roligt när man sitter stilla i en kontorsstol hela dagen och riktigt kan känna träningsvärken komma krypande i rumpan! =)  Jag har inte alls lika mycket träningsvärk som förra veckan då den verkligen var grotesk, men då var jag ju helt ovan vid övningarna. Nu hade jag ju gjort dem en gång innan i alla fall. Annars är jag riktigt laddad inför träning ikväll... eller ikväll och ikväll, direkt efter jobbet. Egentligen hade jag kunnat gå redan nu, men ska vänta in min käre pojkvän så vi kan träna tillsammans... Mer jobb fram tills dess alltså. Sen blir det ett tungt och intensivt pass för axlar och mage. Superskoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0