Visst borde det gå?

Vilodagar har faktiskt aldrig känts så tråkigt som nu. Tidigare kunde jag tycka att det var ganska skönt med en vilodag ibland, men nu känner jag mig mest deppig när det inte blir nån träning. Vad ska jag göra istället för att gå till gymmet efter jobbet? Jag vet faktiskt inte. Jag får hitta på nått där. Innan har jag tyckt att det varit skönt att bara slappa och lata mig på vilodagarna, men nu känns det som att det blir väldigt mycket av det annars också. Vill inte ha nån aktivitet som är för mycket "att göra nått", men ändå att man gör nått.. Svårt det där... Igår var som ni kanske förstår en vilodag och den var oerhört tråkig. Blä!

Ikväll blir det däremot träning, äntligen. Det blir bröst och biceps, ett jätteroligt pass dessutom. Jag känner mig sugen poå att testa att maxa i bänkpressen. Jag har som max tagit 3 eller 4 repetitioner (minns inte riktigt, tror 4) på 60 kg innan så jag borde klara mer nu. Jag är sugen på att testa 65 kg. Det borde gå, eller hur?

Kommentarer
Postat av: emma s

Det tror jag absolut! Låt någon passa så du inte blir mos bara x) Go, go, go! :D

2011-06-30 @ 12:44:37
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0