Bra start på dagen...

Grym start på dagen med en härlig lite längre morgonpromenad med min käre pojkvän. Han är så snäll och följer med min på alla promenader och andra påhitt jag har. Idag var det ju dax att börja med mer morgoncardio och målet var att gå från 60 min till 75 min... dock blev rundan bara 72 minuter men det får nog duga tror jag. Riktigt skönt var det i alla fall och underbart väder. Hälrigt också att det var ljust under större delen av rundan. Kom ut vid 5:30 och förut fick jag alltid gåp i beckmörker men nu var det vara lite mörk precis i början. Nu längtar jag verkligen efter våren och dte känns som att den är här!

Igår piggnade jag faktiskt till så pass att jag orkade göra matlådor till mig själv. 6 st blev det! Helt perfekt och idag väntar en ritkigt smarrig en... Och de andra dagarna också! =)

Annars känenr jag mig riktigt taggad att komma igång med träningen igen. Jag har faktiskt inte tränat på 1,5 vecka nu och det känns ovant... Ska bli riktigt kul. Jag har dessutom fått tillbaka en hel del motivation till tävlingssatsningen. Sååå skönt. Hoppas verkligen att det håller i sig, eller det ska jag se till att det gör! =)

Kommentarer
Postat av: emliscious

skönt att det vänt!



go go go!!

2011-03-16 @ 11:00:28
URL: http://emliscious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0