Man ska lyssna på kroppen...

Det finns väl ett ord som sammanfattar hur jag kände mig igår bättre än alla andra... Det ordet är TRÖTT! Trött, trött, trött. Redan när jag satte mig i kontorsstolen på morgonen så var jag så trött att jag trodde att jag skulle trilla ur stolen. Vanligtvis har jag en trötthetsdipp vid 10:30-11 eller nått sånt och under resten av dagen känns det bättre. Igår kände jag mig däremot lika trött hela tiden och som tur är så har jag ett flexibelt jobb så på eftermiddagen gav jag upp (när jag även kände mig illamående) och gick hem och vilade istället. Sov nästan 2 timmar direkt. Sen satt jag uppe och jobbade klart innan det var dax för mat och film. Slocknade däremot nästan direkt under filmen och sen blev det tidigt i säng. Imorse sov jag även bort morgonpromenaden men det känns helt rätt. Jag känner mig bättre idag, men är fortfarande trött... Inte så att jag håller på ramlar av stolen riktigt, men ändå trött...

Givetvis känns det tråkigt och lite onödigt att jag missade gårdagens träning och min cardio imorse i och med att jag åker bort resten av veckan... men samtidigt måste man lyssna på kroppen och jag har känt mig oerhört trött och sliten på sistonde. Jag hoppas att det blir bättre nu med lite vila och den nya kosten, men det kräver nog en liten omställningsperiod.

Kommentarer
Postat av: Christer

Att inte lyssna på kroppen är dumt och kan ge långvariga effekter

2011-03-10 @ 09:16:55
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/
Postat av: Matilda

Kan du inte skriva ut hur ditt nya kostschema ser ut?

2011-03-10 @ 11:11:05
URL: http://epinefrin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Matilda: Det kommer...

2011-03-10 @ 11:49:40
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0