Passet jag helst glömde...

Igår så skippade jag ju morgoncardion för att spara mina benhinnor. Istället blev det cardio på gymet efter jobbet. Jag var verkligen inte sugen på att stå och nöta på någon maskin, men man är ju så illa tvungen. 1 h på crosstrainern hade jag bestämt mig för men så blev det inte riktigt. 20 min pallade jag sen kändes det mest som att jag fick kramp i ena vaden hela tiden så jag bytte maskin. Nästa på tur var en "soff-cykel", ni vet en sån där som man sitter i en stol och har benen framför sig när man cyklar.Där gick det väl okej, men var rejält less efter 20 min. Nästa maskin på tur var roddmaskinen som alla pratar så otroligt gott om. Jag vet inte om jag gör nått fel men jag förstår verkligen inte vad det jobbiga är. I och med att det inte kändes vidare jobbigt eller ens kul så bytte jag efter 5 min. Nästa grej blev trappmaskinen i 5 min. Oerhört tråkigt så jag blev som sagt inte långvarig. Prövade att gå ett tag på löpbandet men det kändes också tråkigt och värdlöst. Tillslut blev det 5 min till på soff-cykeln. Väääärldens tråkigaste pass som jag helst av allt glömmer bort... Det enda som är positivt med det är att jag klarade av mina 60 min cardio för dagen. Check. Så mycket mer behöver vi väl inte säga?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Konditionspass är nästan aldrig speciellt motiverande!! En maskin som däremot gör det hela lite roligare är Precor AMT, det är nästan som en crosstrainer men det är en själv som styr hur långa steg man ska ta... allt från trappsteg till löparsteg. Vet inte om du testat en sådan någon gång, men det är den roligaste cardio-maskinen jag vet.

2011-03-03 @ 09:49:32
Postat av: Johanna

Hanna: Japp, har testat den. Körde den ofta förut men tycker inte den är så värst skoj den heller... men tack för tipset. Bra att du hittat nått du gillar. Jag tror att jag hade en dålig dag helt enkelt.

2011-03-03 @ 10:52:09
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag måste då säga att det är starkt att köra cardio 6 gånger i veckan och även i 60 minuter, det ska du ha credits för! Kämpa på!

2011-03-03 @ 11:37:36
URL: http://epinefrin.blogg.se/
Postat av: emma s

Soffcykel is tha shit, om man slutar tänka på att man trampar så kan man fantisera att man sitter hemma framför TV:n. x)



Bra kämpat iaf! :D

2011-03-03 @ 12:22:14
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0