Bästa benpasset på länge...

Igår hade jag äntligen mycket energi att köra ben som man ska, tungt! Var faktiskt riktigt länge sen jag gjorde det utan jag har mest kört ganska lätt och 20-30 reps på sistonde. Var riktigt länge sen jag var över 240 kg i benpressen men igår lassade vi på. Det blev faktiskt mer vikter på alla övningar och det kändes riktigt bra. Det kändes som det ska! =) Den enda vikten som jag inte körde tyngre på, utan lättare, var den horisontella benpressen. Den är så fruktansvärt jobbig, nog den jobbigaste övning jag vet... Men jag fick bra kontakt där och i alla övningar så det känns som ett riktigt bra pass! Jag kände mig starkare och uthålligare i alla övningar. Det var nog all extra mat som gjorde susen. =)

Motion: PW 70 min
Styrketräning Ben: 6 x benpress 200-240-270-300-300-240 kg, 4 x stående vadpress 133-142-151-106 kg, 3 x liggande benpress 60 kg, 3 x liggande lårcurl 50-55-50 kg, 4 x benspark 50-55-55 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0