En cardiobefriad dag...

Egentligen skulle jag ha tränat ben igår... det var vad som stod på mitt schema... men jag kände inte alls för det. Så istället var tanken att ta "nästa pass", dvs. bröst och armar... Men när jag kom till gymet var jag inte så sugen på det heller så istället körde jag lite vad jag kände för vilket i och för sig blev ganska bra det också. Det blev en salig bladning av axlar, bröst, biceps och triceps med två övningar för varje muskelgrupp. Absolut grymmast tog flyesen för bröstmusklerna i cablecrossen. Fick jättebra kontakt där. Häääärligt! Annars var det ganska jämn nivå på resten av övningarna... Kul att köra ett oplanerat pass ibland.

Ingen cardio alls blev det igår. Ingen morgonpromenad eller aktivitet och inte heller nånting efter mitt pass. Alla cardiomaskiner som jag kunde tänka mig att använda var upptagna när det var dax och jag kände verkligen inte för att vänta. Det gör mig säkert gott med lite vila. Imorse blev det inte heller nån cardio men imorn ska jag masa mig till gymet på morgonen och köra en stund. 

Motion
: Styrketränin Axlar, Armar & Bröst: 3 x hantelpress 17-17-15 kg, 3 x hantelcurl 13 kg, 3 x pushdowns 25-20-20 kg, 3 x bamsecurl, 4 x flyes i CC, 3 x tricepsextension med viktplatta 15 kg, 3 x pecdec 28 kg, 3 x hantellyft i maskin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0