60 min, 32,5 km och en träningstimme gladare

Nytt rekord på hur långt jag kan cykla på en timme. Jag klådde gamla rekordet med 700 m! Väldigt bra, men så gick benen rätt snabbt idag... Strax blir det gymmet (måste bara vänta på att det ska öppna) och benträning. Kanske inte optimalt att cykla på morgonen då men de får ju i alla fall 2 timmars vila för att ladda om för jag ar klar med cyklingen kl 8. Jag ville få in ett lite intensivare cardiopass under helgen och imorgon misstänker jag att träningsvärken kommer sitta som ett smäck så det fick bli idag helt enkelt. Vi får se hur stark jag är på den riktiga träningen snart... Jag har i alla fall laddat med extra stor frukost!

Kommentarer
Postat av: emma s

Och du bara cyklar och cyklar...! ;)

2011-05-14 @ 10:21:24
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Johanna

Emma: haha, ja, 1-2 ggr i veckan... inte 2-3 ggr om dan! XD

2011-05-14 @ 11:59:32
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Amanda

Det där lät hur härligt som helst :D

2011-05-14 @ 16:29:53
URL: http://mycketamanda.blogg.se/
Postat av: Västgötskan

Över 3 mil cykel och sen ben? Hur orkar du?! ;-)

2011-05-14 @ 17:06:00
URL: http://rundarocksaenform.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej Johanna.

Jag undrar om du vet hur jag kan få smalare vader?

Jag har ganska stora och därför har jag tränat för att bli smalare. Nu har jag blivit smalare överallt förutom vaderna.

Jag tror inte att mina vader bara är muskler, eftersom de är mjuka när jag inte spänner dem.

Snälla hjälp.

Finns det någon speciell träning som är bra för att få slank kropp?

Tack på förhand

2011-05-14 @ 20:50:11
Postat av: Johanna

Anonym: En kombination av tung styrketräning och konditionsträning är det bästa. Det hjälper dig att tappa fett och bli fast i kroppen, men tyvärr kan du inte punktförbränna. Jag tror inte att du kommer att få små vader, men du kanske kan satsa på att få dem mer vältränade och snyggare form på dig. Jag tycker att du ska vara stolt över dina vader. Väldigt många är nog avundsjuka på dig. Själv tycker jag inte att det är snyggt med för små vader.

2011-05-16 @ 14:45:00
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Johanna för dina tips.

Jag undrar hur man vet ifall ens vader består av muskler eller fett? Ifall de känns mjuka, förutom när man spänner, är det fett då?

De dinglar även när jag går.

Jag vill så gärna att de ska bli smalare och passa till resten av min kropp. Tror du löpning och powerwalking hjälper?

Tack för en bra blogg.

2011-05-16 @ 17:28:27

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0