Där satt den!

Trots kanske inte den mest optimala uppladdningen kostmässigt så fick jag till ett väldigt bra pass... Äntligen fick jag till de där 3 repsen på 60 kg i bänkpressen helt själv. Jag har varit sååå nära några gånger innan men idag gick det finfint... Idag var jag istället såååå nära att klara 4 reps... Det tar sig! =) Det är i alla fall nytt personbästa! Woohooo! Kändes väldigt bra! Hela passet kändes väldigt bra. Fick inte till kontakten riktigt förutom i flyesövningarna men kände att jag blev riktigt slut. I flyesövningarna däremot suger det som bara den i musklerna, riktigt härligt! Egentligen skulle jagha kört bröstpressen tidigare i passet, innan flyesen, men den var upptagen hela tiden. Tydligen är det en väldigt populär maskin... Magträningen gick också bra. Började med nya favvon hjulet. Där gör det riktigt ont i magen men det känns liksom utanpå på nått sätt... inte alls på samma sätt som andra magövningar... Körde iaf 3 smärtande set och sen 2 övningar till. Gjorde nog susen... =)

Motion: Styrketräning Bröst & Mage: 4 x bänkpress 60-60-55-50 kg, 3 x sned hantelpress 18 kg, 4 x flyes i CC, 3 x pecdec 21 kg, 3 x bröstpress 50 kg, 3 x hjulet, 3 x benlyft, 3 x situps

Kommentarer
Postat av: emliscious

Grymt starkt i bänkpressen!!

2011-05-05 @ 09:47:01
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: emma s

Woho! Sjukt bra bänkpress! Blir jag pepp på mitt bröstpass ikv! :D Du skulle som sagt bo här! DD

2011-05-05 @ 12:13:50
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0