Helt okej träningspass...

Bra ryggträning igår! Jag fick till det riktigt bra i latsdraget. Fick finfin kontakt i mina två lite tyngre set och sen sänkte jag vikten och körde några set till. Riktigt bra. Det viktigaste har jag kommit på att jag tycker att latsdrag tar bäst när man verkligen släpper upp stången så långt man kan och nästan tar en liten kort paus i toppläget innan man börjar igen. Blir som en "nystart" vid varje repetition. Det tog väldigt bra i både latsdraget med stång och t-baren som var de två öningar jag började med... Sen fick jag tyvärr lite kramp i handen när jag skulle köra latsdraget med V-handtag så det var lite tråkigt... påverkade dock mest bara den övningen så det ar ändå helt okej... Snörde på mig dragremmen om vänsterhanden på de andra övningarna så då fungerade det finfint. Bra ryggträning, helt okej bicepsträning.

Motion: Cykel 60 min
Styrketräning Rygg & Biceps: 5 x latsdrag 56-56-49-49-49 kg, 4 x t-barrodd 20-25-25-20 kg, 3 x latsdrag V-handtag, 3 x hantelrodd 17 kg, 3 x rodd i maskin 35 kg, 3 x hantelcurl 14-13-13 kg, 4 x bamsecurl, 5 x ländryggsmaskin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0