Inga extra repetitioner här inte...

Jag var inställd på sen träning idag... träning kring kl 20 vill säga... men det blev mer vanlig tid så vi drog till gymmet vid kl 18 istället, precis för att passa in rusningstrafiken på gymmet men det var inga problem att få sina maskiner eller vikter. Det brukar det iof sällan vara också... men just benmaskinerna kan det ibland sitta folk och bara hänga vid... Jag fick inte riktigt till det bra med benträningen idag. Tycker inte jag fick så bra kontakt som jag brukar i benpressen. Jag hade egentligen tänkt köra ett "högreps-pass" men kom på att jag kör ju alltid högreps på benen. Benpressen kör jag sällan under 20 reps, övriga övningar sällan under 10 reps... Så varför lägga på ännu fler repetitioner? Tanken var iof att köra djuuuupt i benpressen som variation, men jag antar att jag kände mig lite bekväm och körde på som vanligt... Inte riktigt samma kontakt, men det kändes rätt bra ändå. Bäst benövning för dagen var nog den liggande lårcurlen. Tog väldigt bra! Helt okej benträning ändå... Magträningen tog också finfint. Började med hjulet ochd en övningen är ju grym. Tar verkligen på heeeela magen, mitten, sidor och överallt. Sen blev jag totalt slut i magmaskinen efteråt... Himla bra! =) Nu blir det desperate housewives-mys! =)

Motion: Promenad 60 min
Styrketräning Ben & Mage: 6 x benpress 240-280-300-300-280-240 kg, 4 x stående vadpress 142-142-106-106 kg, 3 x liggande lårcurl 45 kg, 3 x sittande lårcurl 40 kg, 3 x benspark 55 kg, 4 x hjulet, 4 x magmaskin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0