Snacka om timing...

Gud vilken härlig helg på alla sätt och vis. Bland annat för att jag har varit fylld av energi vilket inte direkt är nått som växer på träd nu för tiden. Jag har varit pigg, hyfsat energisk och faktiskt inte lidit nämvärt av dieten alls under helgen. Så himla underbart! Det vände där nångång på onsdag eftermiddag och sen har det bara ökat och blivit som bäst i helgen. En helg då jag helt klart har behövt energi, positiva tankar och framför allt ork. Helgens schema har nämligen varit fullspäckat! Fullspäckat med roligheter visserligen, men när man lever ett väldigt inrutat schema normalt sett och är van vid att ha två huvudaktiviteter varje dag (morgoncardio och träning+cardio) där resten av tiden däremellan består till största del av att vänta in nästa aktivitet, då ÄR det jobbigt med minsta lilla ändring. Att frångå sin normala rutin ÄR jobbigt när man äter minimalt, tränar maximalt och är sjukt beroende av just sina rutiner. Jag är dessutom själv om dagarna normalt sett och behöver inte lägga ner kraft och energi på att prata med någon och vara trevlig. Sånt tar tydligen också energi har jag märkt, även om det så klart är väldigt trevligt. Att vara någolunda skärp.  Därför är jag så himla glad och tacksam att den här piggheten kom just den här helgen. =)

Vad är det då som hänt i helgen? Jo, som ni redan vet så var det en fullspäckad dag igår då teamet åkte till Kristianstad. Från tidig morgon till kväll var i borta. Sen åkte hela teamet till Göteborg där jag fick min kära fd roomie Emma inneboendes. Idag har det nämligen varit teamträff. Fullt ös-teamträff dessutom. Nästan hela teamet har spenderat flera timmar idag på World Class här i Göteborg. Superbra, superroligt och väldigt nyttigt. Exakt vad vi har gjort skriver jag med om imorn, för nu ska jag mysa ner mig ytterligare i soffan och sen sova riktigt gott i natt! Som tur är har jag sovmorgon imorn. =)

Kommentarer
Postat av: course work

Som om du har fått en andra vind? Mycket användbart! Kom precis Den here helgen. =)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0