Trött och orkeslös...

Ojojoj, vad trött och slut jag var igår. Kände mig totalt kraftlös i hela kroppen. Att jag sen var på bindvävsmassage efter lunch gjorde inte det hela bättre... där försvann de sista dropparna av energi. Jag var så otroligt trött och matt i kroppen. Det liksom värkte överallt... och benen, ja, den ska vi inte ens prata om så trötta var dem. Idag känns det dock lite bättre, men inte är det mycket. Jag längtar så tills jag är som vanligt igen, 16 dagar kvar.

Nu ska jag strax iväg och poseringsträna med Minette. En stor kraftansträngning helt klart, men absolut värt det. Brukar känna mig som att jag inte kommer orka kliva på eller av spårvagnen när jag åker dit, men det känns alltid bättre när jag åker därifrån. Hoppas på samma effekt idag! Eller att jag hittar mer energi någonstans ifrån under dagen. =)

Senaste poseringsträningen

Kommentarer
Postat av: kunnskapsriktrening

Fin side! Spennende å lese om fremgangen din mot konkurranse :)

2011-11-17 @ 10:32:10
URL: http://kunnskapsriktrening.blogg.no/
Postat av: Majéla S-Andersson

Kämpa på! Heja heja heja! :)

2011-11-17 @ 11:20:06
Postat av: Annelise

HejaHejaHeja Johanna!!!

Ser jättebra ut!!! Ge järnet tjejen!:):):)

2011-11-17 @ 17:32:59
URL: http://anneliseaf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0