Tummen upp...

Energin har suttit kvar idag också! Superbra. Men imorse var det lite krisigt innan morgonpromenaden eftersom jag inte hittade mina hörlurar och var tvungen att leta som en tok. Mitt "window of opportunity" för att kunna köra morgoncardio är väldigt litet. Väntar jag för länge blir jag för hungrig och då funkar det inte alls. Men om jag kliver upp, klär på mig och går direkt ut så går det finfint och jag blir inte hungrig förrän jag kommer hem, eller eventuellt sista biten. Imorse var det på gränsen verkligen, men jag hann ut innan det var för sent. En härlig promenad blev det också och mycket spännande hände i min ljudbok.

Kände mig pigg och fräsch på träningen också, nästan som att jag inte deffat. Just därför gick det väldigt bra. Axlarna blev rejält mosade. Jag fick inte riktigt samma kontakt som vanligt men det var ändå bra. Jag brukar få helt grym kontakt i just axlarna normalt sett, men man kan väl inte vara på topp med precis allting jämt. Idag var energin på topp, då får nått annat stryka på foten. Varvade pressövningar med flyeövningar, två av varje och sen en avslutning med baksida axlar innan jag övergick till magträningen. Den tog ovanligt bra. Jag hoppas verkligen på träningsvärk i magen. Det är så skönt, men nått jag sällan får. Tyvärr var alla crosstrainers upptagna idag igen när jag skulle köra cardio så det blev inget med det... Testade först att jobba lite men kände av det lite i benhinnan på högerbenet. Jag vill inte riskera nått nu i slutet av deffen så jag bytte till cykel istället. Det var ett bra val för jag kände att jag verkligen kunde ta ut mig. Tummen upp för idag med andra ord! =)

Motion: Promenad 100 min, Cykel 60 min, Styrka Axlar & Mage

Kommentarer
Postat av: dissertation

Hej! En intressant blogg! Bara super!

2011-11-14 @ 23:56:43
URL: http://custom-essay.ws/dissertation.php

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0