Världscupen i dressyr på SVT <3


Ute blåser det just nu 27 m/s.
Jag har tittat på küren från Globel på tv.
Dressyr. Bästa sporten!
Guld till Sverige genom Tinne dessutom!

En rolig sak som jag kom att tänka på var att under tiden jag tävlade så brukade jag ha en tofs med löshår för att få till den där perfekta knuten under hatten. Jag tyckte det till och med var väldigt viktigt då (och skulle även göra det om jag tävlade nu)... Det lustiga är att jag känner mig så oerhört anti till allt vad löshår, smink, och blingbling heter när det gäller Body Fitness... Just där tycker jag snarare att det är störtlöjligt... Lustigt som sagt! =)

Kommentarer
Postat av: jossan

Hej!

jag är nyfiken

Nu när du inte ska tävla- hur lägger du upp din träning och kost då?

ska du vänta ända till nästa lucia eller köra nån annan tävling?

2011-11-28 @ 09:17:09
Postat av: Johanna

Jossan: Jag skriver ett inlägg om det... =)

2011-12-01 @ 19:14:10
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0