Man får hitta motivation där kan man...

Idag var min motivation till att gå ut på morgonpromenad att fylla min Runkeeper-lista. En hel vecka med extra lång morgonpromenad. Inte missat en enda dag. Det lustiga är att det är samma runda. Tydligen lite olika lång varje dag... Runkeeper är helt klart inte det mest pålitliga mätverktyget... men lite kul är det. =) Jag gillar att gå samma runda, eller ha kanske 2 som jag varierar mellan... Det gör att jag inte behöver tänka på morgonen utan bara kan slå på autopiloten och köra. Jag har inget behov av "upptäcktspromenerande" när jag kör förbränning och att inte veta exakt vart på min runda jag är gör snarare att jag tycker att tiden går så otroligt sakta. Samma/välbekant runda = time flyes...

Idag ska jag träna med en vän. Det blir på Sats Kompassen. Kommer bli kul för jag har aldrig varit där innan och jag har aldrig tränat med henne heller. Hon håller mest på med löpning så förhoppningsvis så spelar det inte så stor roll för henne vad vi kör idag... Så jag tänkte övertala henne att köra bröst, triceps och mage. Vi får se hur bra jag lyckas med det. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0