Redan färdigtränad för idag...


Idag var jag klar med all dagens cardio och all träning innan lunch, och det utan att ens behöva stressa det minsta... Det är fördelen med att vrida tillbaka klockan! Kl 7 var jag och pojkvännen ute och knatade, sen blev det en dryg timme hemma för frukost och att ta det lugnt innan gymmet öppnade vid 10, knappa två timmar på gymmet, efter det iväg och veckohandla. Himla produktivt måste jag säga!

Träningen gick bra också. Promenaden imorse skedde visserligen i regn, men det hindrade oss inte. Tycker det kan va rätt skönt att promenera i regn så länge det inte vräker ner. Det blev rygg som styrketränades idag, med fokus på roddövningar. En latsövning, tre roddövningar och sen en övning var för fram- och baksida lår. Alldeles lagomt mycket. Jag fick grym kontakt i latsdraget idag. Låg runt 10 repetitioner på varje set och kände att jag verkligen dragit nytta av att kört lite lättare några gånger. Av roddövingarna var det en som kändes grym och de andra två halvdana. Jag är fortfarande sur över att mitt gym har tagit bort t-baren för idag hade jag verkligen velat kört den. Men men, det är inte så mycket att göra åt... bara att hitta andra övningar. Efter styrketräningen trodde jag att jag skulle känna mig slö i benen när jag körde cardio. Jag brukar göra det när jag kör efter ett benpass nämligen och då brukar jag köra på ett snäpp lättare motstånd än vanligt för att orka med... idag kände jag inget sånt utan allt kändes bra så det var bara att köra på som vanligt.

Det känns ovanligt att redan va klar med all träning. Tur att jag har annat att göra idag! =)

Motion: Promenad 100 min, Crosstrainer 45 min, Styrka Rygg & Ben

Kommentarer
Postat av: Vickan - allt i rosa

wwoww.. sådär vältränad skulle jag också vilja bli! Förstår att det tar mycket tid, men är otroligt snyggt!

2011-10-30 @ 17:23:53
URL: http://blogg.alltirosa.se
Postat av: Alexi

Jädrar vilka snygga armar tjejen !!

2011-10-30 @ 21:30:07
URL: http://alexistraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0