Sämsta passet nånsin?

Idag skulle jag ha stannat hemma istället för åka till gymmet... Eller kanske snarare åkt dit lite tidigare, eller ätit nånting lite snabbt innan det var dax. Det gick på tok för lång tid från mellanmålet till träningen och jag var vrålhungrig när det var dax för träning. Jag hade ingen ork över huvudtaget och det kändes verkligen. Fick träna med minivikter och en helt värdelös känsla. Hela passet kändes helt bortkastat faktiskt. Dessutom kund jag inte köra två av mina tre bicepsövningar för det var upptaget. Det enda positiva var att det såg rätt bra ut i spegeln och att jag orkade med hela crosstrainer-passet efter styrkan. Det trodde jag verkligen inte när jag kom dit. Visserligen tränar jag ju hungrig nästan varje pass, men idag gick det alldeles för lång tid. Ska INTE träna så igen. No way!

Jaja, nu är dagen träning/motion avklarat. Imorn får jag vila hela dagen. Skönt! =)

Motion: Promenad 100 min, Crosstrainer 45 min
Styrketräning Bröst & Biceps: 4 x sned bänkpress 35 kg, 4 x pecdec, 4 x flyes i CC, 4 x hantelpress 13-13-15-15 kg, 4 x cablecurl, 4 x hantelcurl, 3 x skivstångscurl 14,5 kg

Kommentarer
Postat av: ninni

Jag måste ändå bara säga att jag är så GRYMT imponerad av hur du pallar med konditionen efter styrketräningen. Och särskilt crosstrainer som jag tycker är så tråkigt... Att du står ut i 45 min beundransvärt!! Kämpa på, du är grym!!

2011-10-22 @ 16:28:34
Postat av: Petra

Ja såna pass är inte roliga :(

Men då kan du nästan vara säker på att nästa pass blir bättre :)

Du är grym Johanna så kämpa på!!!



Kram

2011-10-22 @ 17:36:53
URL: http://fitnessmorsan.blogspot.com
Postat av: Annelise

Att ta sig genom kardiopasset även du kände så där står det respekt av!! Grymt kämpat av dig!

ha en riktig skön lördagkväll och vilodag imorrn:)

2011-10-22 @ 19:04:13
URL: http://anneliseaf.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0