Slottsskogen...

... är där jag tar mina morgonpromenader. Det är väldigt fint med stora fina träd, små "sjöar" och snyggt ordnat. Man kan även spana in lite tuffa djur som pingviner, älgar, pelikaner, sälar m.m.  om man vill det... Sen kan man även spana in lite annat fitnessfolk. Brukar möta flera som jag misstänker också ska tävla. Har bland annat mött hon byggartjejen som det var ett tv-program om på 3:an/5:an för nått år sen... och imorse mötte jag Minette också... Himla tur för då kunde jag berätta för henne att det var imorn och inte idag som hon trodde som vi skulle poseringsträna. Innan mina  morgonpromenader tar jag fettförbrännaren Thermospeed, koffein och BCAA för att bränna fett, få energi och behålla min muskelmassa. 

Nu är det ruggigt väder i Göteborg så jag ska krypa ner under en filt och titta på film. =)

Kommentarer
Postat av: minette

jaja... de e inte lätt att vara gamal och vara på diet:)Kul att se dig!! hoppas vi ses igen på morgon rundan!!!

2011-10-18 @ 23:44:49

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0