Välförtjänt vilodag...

Idag har jag ingen träning... Egentligen skulle jag haft vilodag igår men då hade jag ju bokat upp mig på träning med en vän så det blev ingen vila för mig... men igår hade jag verkligen behövt vila. Jag var trött, kände mig matt (särskilt på eftermiddagen, tidig kväll) och var riktigt sugen på att vila... Idag däremot känner jag mig rätt pigg. Det gjorde mig ingenting att ta det där extravarvet på morgonpromenaden imorse (som jag iof gjort varje morgonpromenad den här veckan, men idag gick betydligt lättare än igår)... Kände mig pigg på förmiddagen och det känns helt okej nu också... Men jag ska ändå vila för jag vet att jag behöver det. Jag har kört stenhårt sen i lördags och kroppen behöver lite återhämtning så att jag kan fortsätta på samma sätt imorn. Vila i förebyggande syfte helt enkelt!

Istället för träning har jag sysselsatt mig med att få en timmes bindvävsmassage... Glömmer bort hur ont det gör varje gång... svinont under tiden men sååååå skönt när det är klart! Jag har ju väldigt träningsvärk i baksida lår (fortfarande!) och när hon körde där över kittlade det järnet så jag låg och fnissade. Min massör trodde jag var lite smågalen... hihi... Nu blir det en skön myskväll med min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0