Sätta fart på fläsket...

Idag börjar jag med Thermospeed från Olimp. Det är en fettförbrännare som förhoppningsvis får fart på mitt fläsk. =) Det blir två kaplsar om dagen hädanefter. Hoppas på att känna bra effekt av dem. I förmiddags var jag ut och besökte Madde för att hämta mina fina piller och även göra en fettmätning. Riktigt kul. Nästa mätning blir om tre veckor så får vi se vad det är jag tappar. Sånt tycker jag är roligt! Hoppas på bra resultat! =)

Thermo Speed Extreme består av en speciellt utvald blandning ämnen vilka ökar förbränningen av oönskat fett i kroppen och stimulerar metabolismen samt ökar termogenesen det vill säga kroppens temperaturreglering.

Kommentarer
Postat av: em

Spännande1 ska börja med dem lite längre fram jag med =)

Nöjd med vad mätningen visade? spännande att mäta!

2011-09-07 @ 16:32:19
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Em: Ja då... jag är nöjd med mätningen... tycker det är först när man har nått att jämföra med som det ger nått... så först efter nästa mätning kan jag säga om jag är helt nöjd elelr inte. =)

2011-09-07 @ 19:13:30
URL: http://inshape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0