Snart dax för nästa växel på dieten...

Mitt jobb befinner sig just nu tillfälligt i Gårda i Götebord... och med dagens strålande väder så bestämde jag mig för att gå en liten bit längst ån när jag skulle hem (jobbar hemma resten av em) istället för att hoppa på första bästa spårvagn... Så det blev gå 2 hållplatser och sen åka 2. Sååå skönt! Kom fram till Korsvägen och hoppade på där istället. Spanade lite på Svenska Mässan där tävlingarna kommer hållas i december. Tur att jag bor nära så att jag slipper hålla på stöka med hotell och sånt. Är så mycket annat som ska stämma ändå.

Idag fick jag även mitt nya upplägg på dieten... men det börjar inte gälla förrän på måndag. Det ser riktigt bra ut. Jag hade väntat mig en chocksänkning av maten och chockhöjning av träningen. Istället blev jag positivt överraskad med endast ca 100 kcal sänkning de flesta dagar förutom söndag där det var lite mer... samma antal cardiopass men inga lågintensiva alls längre. Jag hade iof bara ett sånt sen innan ändå. Har insett att jag verkligen kommer att bli stammis på gymmet med 9 besök i veckan. =) Hur som helst, det känns i alla fall överkomligt och jag hoppas att jag tappar fett som bara den under den kommande månaden. Det är bra att veta om den långsiktiga planen, fast jag får ta ett steg i taget. Först är det vägning imorn som gäller. =)

UPDATE: Tydligen är jag helt snurrig och kan inte läsa mitt nya upplägg rätt... har missat en hel del cardio... men det går nog bra iaf... tur att jag upptäckte det i tid! =)

 


See you again den 3e december...


Kommentarer
Postat av: Petra

Alltid lika spännanden när det kommer nya upplägg :)



Ha en trevlig kväll



Kram

2011-09-16 @ 19:47:27
URL: http://fitnessmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0