Stor skillnad mellan 30 min och 40 min...

Imorse var det löpning som stod på schemat. Trots att jag faktiskt ställt klockan på 15 min senare än vanligt när jag ska upp och springa så kändes det både som att det var tidigare och mycket mörkare och ruggigare ute. HUr som helst, iväg kom jag och visst gick det bra. Dock slogs jag av hur mycket längre det är att springa 40 min istället för 30 min. Jag trodde att det skulle räcka med att jag tog stora rundan i Slottsskogen (normalt tar jag pingvin- och sälsvängen) men icke... utan jag var tvungen att ta en extra sväng innan jag lämnade Slottsskogen. Sjukt mycket längre och jobbigare... men oj så härligt det känns nu. Har suttit på jobbet sen kl 8 och bara njutit av att det känns så skönt i kroppen. Hihihi... =)

För övrigt har jag varit tvungen att lusläsa mitt nya upplägg. Jag måste verkligen ha varit helt snurrig i fredags när jag läste det. Samma mängd cardio och knappt 100 kcal minskad mat... trodde jag... No no... efter en powernap i fredags em så vaknade jag och trodde att jag läste nån annans träningsschema... Why? Jo, för där var det visst med lite cardio som jag inte sett innan. Och sen när jag sov/försökte sova på natten så vaknade jag av ett ryck när jag kom på att mitt dåvarande matintag innehåll 1900-2000 kcal och då blev ju hoppet ner till det nya schemat större... Haha... helt galet vad vimsig man kan va... Nu hoppas jag att jag lärt mig det i alla fall... Annars har jag det i mobilen som stöd vart jag än är. =)

Igår kväll var jag såååå trött. Efter att ha hetsat med styrketräning, intervaller, hem och kasta i sig mat och sen vidare till 1,5 timmes poseringsträning så var energin totalt slut. Tog en fika på stan efter poseringen och blev helt dåsig när jag satt där. Brukar alltid bli sömnig efter intervallerna, men poseringsträningen gjorde väl att jag blev extra trött. Man har inte mycket till övers så här under diet. Nu är det ny vecka, nytt upplägg och nya tag!

Kommentarer
Postat av: wellnessfight

Ja det är otroligt vad 10 futtiga minuter kan kännas långt

2011-09-19 @ 10:55:55
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0