5,65 km senare...


Japp, det blev en löprunda imorse, precis som planerat. Solen sken, termometern stod på 10 grader när jag vaknade och det var helt enkelt perfekta förhållanden. Lite motvind på sina ställen men vad gör det? Det kändes ju faktiskt rätt bra idag när jag sprang. Innan har jag ju känt mig somen betongklump som knappt tar mig från backen, men idag kändes det faktikt som att jag sprang och inte som alt jag sniglade/slingrade mig fram. Jag hade visserligen inte den där känslan av att jag flög fram och var lätt och att allt bara flöt på, men om man jämför med hur det har känts på de senaste passen så gick det väldigt bra. Enda negativa var att jag fick väldigt ont i magen ett tag på slutet så jag var tvungen att gå en stund (sista dippen), men annars flöt det på väldigt bra. Det var sjukt jobbigt och jag höll hög puls hela tiden. Som vanligt så gick jag uppför backarna (första två dipparna, sista backen är så brant så där hölls pulsen väldigt hög i alla fall) och sprang resten. Tror som max att pulsen skönk till 154/156 innan jag började springa igen. När jag sprang hölls den kring 173-176 oftast. Sjukt jobbigt, sjukt bra!

Average HR: 167 bpm
Maximum HR: 178 bpm

Kommentarer
Postat av: Ousa

Bra jobbat! :)

2012-04-30 @ 09:59:00
URL: http://correr-ousa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0