Börjar se ljuset i tunneln...

Nu har jag legat halvdöd i soffan i flera dagar. Förkylningen slog till på riktigt och jag har till och med varit "hemma-från-jobbet"-sjuk. Nu börjar det äntligen kännas lite bättre i alla fall  så i början av nästa vecka (eller ev söndag) kanske det blir träning igen. Jag håller tummarna för det i alla fall!

Som lite fredagsunderhållning så kopplade jag in min pulsklocka till datorn för första gången. Det var ju oerhört roligt! Nu hade jag i och för sig bara en runda registrerad i och med att jag inte hade klockan med mig sist (hade visst inte laddat den) men det var kul att se lite hur det fungerar. Man kunde ju verkligen se precis allting där. Bland det roligaste var kartan på hur jag har sprungit och en uppställning över mitt tempo på varje kilometer. Här ser ni den rundan som jag har sprungit de senaste gångerna jag varit ute. Snart är det dax att hitta en ny. Den här är lite mysig för då kan jag säga godmorgon till sälarna och pingvinerna i Slottsskogen också. Lite wildlife sådär. =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja men eller hur. Själva bärandet är inte kul men resten! :)

2012-04-23 @ 10:12:09
URL: http://emelieullberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0