Axlar och Bröst

Dagens träning gick riktigt bra... som vanligt nu på sistone... Träningen har gått riktigt bra under en ganska lång period nu och det är väldigt kul. Särskilt axel- och bröstträningen, så även idag. Jag ökade till och med vikten på hantelpressen, ofrivilligt i och för sig i och med att mina 15 kgshantlar var upptagna... 16 kg fick det bli och jag trodde inte att ag skulle orka mycket eftersom jag redan var väldigt trött i axlarna... Jag förberedde John på att jag säker skulle behöva hjälp väääldigt snart... men hantlarna flög upp av egen kraft ganska många repetitioner första setet... sen minskade antalet reps visserligen från set till set, men det är som vanligt. =) Totalt slut blev jag i alla fall! När det tillslut var dax för lilte bröstträning så var den vanliga bänkpressen upptagen så det var bara till att hoppa på den sneda istället. Jag är betydligt svagare i den sneda bänkpressen så det är nog bra att jag tränar det emellanåt också även om jag trivs bättre i den vanliga plana. Den kändes dock rätt bra... Ett riktigt bra pass blev det. Det kändes bra, musklerna blev väldigt trötta och jag kände mig hyfsat stark.
 
Dagens träning:
4 x stångpress i smithe 40 kg
4 x sidolyft med hantlar 9 kg
4 x hantelpress 16-16-16-14 kg
4 x sidolyft i CC
4 x omvända kryssdrag
4 x sned bänkpress 40 kg
4 x flyes i CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0