Lite träningsshopping har ju ingen dött av...

Imorse var det molnigt och ganska trist väder... så vad passar då bättre än att åka och shoppa lite träningsgrejer? Jag hade inget som jag "behövde" och inget som jag egentligen ville ha, men lyckades komma hem med rätt många grejer ändå... Först var det de där tightsen som jag hittade på rea-avdelningen som var så färgglada och roliga, dessutom bra stadga, satt snyggt och garanterat inte genomskinliga när man böjer sig... Perfekt... Sen var det ju de där snygga adidas-tightsen om jag sneglat på i ca ett halvår som jag nu lyckades hitta en storlek som passade mig... Sen var det en så där Kari traa-underställströja som jag sneglat på varje gång jag varit i butiken som också råkade slinka ner... John skulle köpa träningsskor att ha i gymmet och på crossfiten... Jag skulle det inte... Men ooops... det blev visst ett par nya skor också... Vi köpte exakt samma sort. =) Lätta, snygga och hur sköna som helst, och om jag behöver så kan jag springa i dem också... Perfekt! Nu ska vi bara se hur lång tid det tar innan jag faktiskt använder nått av grejerna också... Jag är en sån där som kan ha nya grejer liggandes jättelänge (månader, år) innan det används (eller skickas till insamling). Midsommarskorna är fortfarande inte invigda. De är ju så vita och fina och när jag har springit har det varit lerigt, not a good combo. Men snart så... =) Gymmar gör jag ju ändå betydligt oftare än springer så de här skorn blir nog mer använda. Kanske redan idag... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0