Överträffade mina förväntningar...

Sidolyft för några veckor sen...
Idag överträffade jag mina förväntningar som jag hade på mig själv på gymmet. Jag fick nämligen arslet ur vagnen och fick till ett riktigt bra pass trots brist på sug, energi och vilja... men i och för sig så är det väl som alltid... När man väl kommer iväg till gymmet så går det bra och är roligt! Idag hade jag ändå inget bättre för mig så det var bara att pallra sig iväg. Trodde det skulle gå riktigt kasst. Egentligen har jag varit sugen på träning hela dagen, men jag var tvunge att sitta och vänta länge på att skaffa nytt pass efter jobbet... Då försvann träningssuget lite... Dessutom såg jag ut som en massmördare på bilden (helt bedrövlig bild, men jag var nog inte snyggare än så idag) så det känns lite som ett under om jag blir insläppt nånstans med det passet... Nåja, det ska ju testas snart i alla fall. =)
 
Träningspasset var i alla fall axlar och bröst, ett riktigt roligt pass. Jag fick riktigt bra kontakt och rejäl pump... så det blev bara tre set på hantelpressen och sidolyften i cablecrossen. Det kändes som att det räckte gott och väl. Mycket pump gör det lite svårt att träna tycker jag... Riktigt bra axelträning i alla fall! Äve bröstträningen gick bra... Naturligtvis så blev ju den vanliga bänkpressen upptagen när jag tänkte köra där så det fick bli den sneda igen... gick bra det också, men jag föredrar ju som sagt den plana. Kunde öka vikten i flyesen så jag fick en riktigt bra avslutning. Jag känner mig riktigt nöjd med passet. Dessutom tittade min axelådra fram ovanlig mycket idag. Sånt gillas! Jag tycker det är supercoolt med poppande blodådror! =) Vill ha mera... men snart så... =)
 
Dagens träning:
4 x stångpress i smith 40 kg
4 x sidolyft med hantlar 10 kg
3 x hantelpress 15 kg
3 x sidolyft i CC
4 x omvända kryssdrag
4 x sned bänkpress 40 kg
4 x flyes i CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0