Igår dips, idag chins...

Igår var det dips och idag var det chins som gällde. Jag står lite stilla där just nu. Kommer inte över 5 chins. Seeegt! Mitt bästa är ju 10 st... då var jag visserligen lättare, men det va inte så exremt att jag tycker att antalet ska halveras pga 4-5 kg hit eller dit. Tänk om man var en sån där lättviktare... då kan jag tänka mig att det skulle bli betydligt fler chins. =)
 
Annars är jag väldigt nöjd med passet idag. Enda kassa var att det inte blev några marklyft idag. Stången var uppagen konstant! =S Men jag körde två andra ländryggsövningar som kompensation. Nöjd var det ja... Riktigt bra gick det. Jag fick grym kontakt i knästående latsdraget. Tungt var det också. Jag gillar den övningen riktigt mycket. =) Idag fick jag väldigt bra kontakt när jag körde skivstångsrodd. Det brände på hela övre delen av ryggen. Det händer inte särskilt ofta då klart att jag blir glad! =) Dessutom tog rodden i maskin riktigt bra idag också. Ja... vad ska man säga?!? Ett grymt pass helt enkelt! =)
 
Efter träningen hade jag inget bättre för mig då jag är gräsänkling just nu... så jag satte mig ett tag på motionscykeln och tittade på alla andra som sprang eller crosstrainade. Ett tag blev till en halvtimme. Det är jag nöjd med. Jag vill ju få in lite mer cardio nu så det passade ju finfint. =)
 
Dagens träning:
3 x chins
4 x knästående latsdrag i CC
4 x skivstångsrodd 63-67-67-67 kg
3 x enarmsrodd i maskin 30 kg
4 x ryggresningar
3 x längryggsmaskin
4 x benlyft
3 x plankan
30 min cykel

Kommentarer
Postat av: Madde

Grymt pass! :)

Svar: Ja!!! Riktigt grymt var det. =)
Johanna

2012-12-03 @ 21:46:15
URL: http://Maddes.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0