Många träningskompisar på plats...

Igår var det träning med syrran... och idag var det träning med brorsan. På juldagen väntar ett pass med min kompis. Förhoppningsvis så piggnar John till snart också så han kan vara med också. Här finns det många träningskompisar!
 
För min del blev det axlar och mage. För brorsans del blev det väääldigt många militärpressar och bänkpressar. Som sagt så är det svårt att veta rktigt hur tunga hantlarna är på gymmet... Jag vet på ett ungefär men inte riktigt. Idag blev det lite lättare vikter än jag vanligtvis har, men omväxling är ju bra och det kändes riktigt bra i alla fall. Jag fick riktigt bra kontakt och känsla. Provade även på militärpressar idag. Normalt sett så kör jag inte den övningen för jag får så ont i nacken när jag inte har nått stöd för den. Då brukar vanliga pressar (där man integår ner hela vägen till bröstet) funka rätt bra i smithmaskinen när jag sitter på en bänk. Idag funkade det däremot ganska bra. Hyfsat lätta vikter och lite fler repetitioner. Tummen upp! Avslutade med mage. I måndags så körde jag ju 5 set med hjulet. Sen dess har jag haft helt sinnessjuk träningsvärk i magen och den gick över först idag. På't igen! Mera hjulet och även en övning till. Bra start på dagen (vi var på plats kl 10).
 
Dagens träning.
5 x hantelpress
4 x sidolyft med hantlar
3 x sidolyft i cable
3 x militärpress
5 x framåtlutade hantellyft
4 x hjulet
4 x fällkniven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0