Alltid nått som krånglar numera...

Ja, så känns det. Jag har ju legat hemma sjuk i tre dagar. Bara dölegat för jag har känt mig helt slut och huvudet har känts som det ska explodera. Idag känns det dock lite bättre, men nu har jag ont i en visdomstand (hade det igår också) så istället har ena kinden svullnat upp. Det ser ut som det hänger på kinden, ungefär som på vissa hundraser. Inte vidare attraktivt kan jag säga. Inte känner jag min helt hundra i kroppen heller. Men nu hoppas jag verkligen att det går över snart så jag kan börja träna i veckan igen. Jag håller tummarna för det i alla fall. 

Nu i helgen är det sista rycket med stylingen av lägenheten. Vem hade kunnat tro att det skulle ta sån lång tid för nått som stylisten bara kallade "lite småfix"? Men det är rätt kul ändå och visst blir det fint men kanske inte direkt optimalt ur levnadssynpunkt. Vissa saker tycker jag var finare innan också, men allt gör sig tydligen inte bra på bild. Imorn är det fullt ös som gäller igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0