Prata om träning och hälsa...

Inte har jag blivit bättre idag heller. I förmiddags kände jag mig faktiskt sjuk och trodde inte att jag skulle klara migd agen ut, men på eftermiddagen blev det lite bättre i alla fall. Tanden gör dessutom fortfarande ont även om jag knaprar smärtstillande för fullt. Ja, så träning är ju inte att tänka på... mest för att jag känner mig krasslig då, inte för att jag har ont i tänderna. =) Så istället har jag sysselsatt mig med att prata om träning. Kan man inte träna är det ju ett bra substitut att prata om det i alla fall. Efter jobbet mötte jag nämligen upp journalisten Victor som skriver och forskar lite i ämnet om kvinnors syn på träning och hälsa och varför kvinnors informationssökande om just träning och hälsa på internet har ökat så mycket de senaste åren. Jag blev intervjuad om hur jag tyckte och tänkte kring det hela. Mycket trevligt och det ska bli kul att se vad han skriver sen. Det blir säkert jättebra!


Victor, en trevlig prick...

Kommentarer
Postat av: emma s

Spännande!

2012-02-08 @ 07:18:56
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0