Solig förmiddagspromenad...

Imorse var vi ute på en förmiddagspromenad, eller ja, vi strosade mer fram egentligen... Solen sken, temperaturen var perfekt och det var helt enkelt underbart! Insåg även att det faktiskt var min första promenad i på hela februari... I december blev det två promenader, i januari likaså... och än så länge en i februari... Får se om jag klår de senaste månaderna eller inte... Halva månaden kvar... =)

En sak jag kan rekommendera till alla som tycker om att vara ute och springa, promenera eller träna på olika sätt är vinterfodrade tights. De är grymma. Som vanliga tights, men betydligt tjockare och lite luddiga på insidan. Varma och sköna och man slipper det där med byxor som dras mot varann och fladdrar omkring som blir när man har pösiga byxor. Mina kommer från Swedmount, men det finns många bra från bland annat Adidas och Craft. Vissa har till och med vindtätt på framsida lår och passar nog jättebra för löpning och längdskidor. Bästa vinterträningsplagget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0