+9 kg sen dietslut...

Nytt år och det är bra att veta vart man börjar. Jag startade dagen med att kliva upp på vågen för första gången på länge. Jag hade en liten gissning på vart jag låg viktmässigt och den prickade jag in så när som på nått hekto. Resultatet? 9 kg upp sen jag avslutade min diet. Ganska väntat. Särskilt med tanke på att jag inte rört en fena på typ hela december också. I förrgår var första gången jag gick ner på stan (tar 20 min), annars har det blivit bil. Extremt latande med andra ord. I kombination med extremt svullande matmässigt så är det inte konstigt att vågen visar plus. Jag är faktiskt förvånad att det inte är ännu mer men det får jag vara glad för. :)

Hur härligt det än är att svulla på så blir det skärpning ny. Ska försöka att minska ner godiskonsumptionen en hel del. äta bättre mat och snart kommer jag igång med träningen ockå. Det är ju ändå då man mår som bäst. När man har balans. Lagomt av allt. :)


Kommentarer
Postat av: Emma s

Klokt sagt! Balans är bra! :)

2012-01-02 @ 08:48:46
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Annoula

Jag behöver verkligen balans efter jul och nyår :D

2012-01-02 @ 09:42:03
URL: http://www.annoula.se
Postat av: Emelie

Jo det kan jag nog göra faktiskt. Har gjort 26 som mest och då vägde jag ca 7 kg mindre.

Aaa lite skillnad är det ju,. man måste vara rakare i kroppen. dock försöker jag göra de rätt fina.



god fortsättning

2012-01-02 @ 11:07:43
URL: http://emelieullberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0