Jag blev sjuk tillslut ändå...

Sjukan kom tillslut... Trodde nästan att jag skulle klara mig... men igår kväll slog den till och under natten utvecklades den med full kraft. Olämpligt så klart, som alltid är man blir sjuk. Ikväll skulle jag egentligen befunnit mig i Stockholm och firat Emmas födelsedag. En superhelg var planerad och nu blir det inte många knop gjorda vill jag lova. Har legat som i dvala hela dagen... MEN, för att de se det från den ljusa sidan så var det ju samtidigt bra att det bröt ut nångång... Då kan jag ju bli av med det fortare. Bra sak nummer två var att det lyckades hålla sig från att bryta ut så jag kunde genomföra hela första jobbeckan. Bra sak nummer tre, att jag kan spana på Gladiatorerna imorn istället för att sitta på tåget. Och förhoppningvi bra sak nummer fyra att det är en "snabb-sjuka", dvs att jag blir frisk snart. Håller tummarna för det. =)


Gladiatorerna, Lördag kl 20. Do not miss!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag kommer sitta bänkad framför tvn ikväll! :D Krya på dig!

2012-01-07 @ 11:16:20
URL: http://maddes.shapemeup.se
Postat av: emma s

Ja, sjukt trist att den dumma förkylningen slog till nu!!! Skulle ju vart så sjukt kul om du varit med igår! Vi får ta igen det en annan festkväll..! :))

2012-01-07 @ 16:34:00
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Johanna Arogén

Krya på dig!!

2012-01-08 @ 12:41:00
URL: http://johanna.livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Din Bloggadress/hemsida:

Kommentar till inlägg:

Trackback
RSS 2.0